Breaking Dawn Part 2 Tickets

Breaking Dawn Filming News: Robert Pattinson & Kristen Stewart Filming At Taquari Waterfall?

Robert Pattinson and Kristen Stewart are reportedly filming at Taquari waterfall today.  One fan tried to get close, but security is heavy so they couldn’t get anywhere near the location.  This is their account of what happened (Google Translate version):

And there are so many things happening with the filming of “Red Dawn” in Brazil today that our team was divided in two. While Aline was behind the house where blessed to write the love scenes between Bella and Edward, I realized for the Taquari waterfall, 23 km from the center of Paraty.

The climate of Paraty is thus: At every corner you look, you quietly find a group or someone with strong security badge in English. And every time we get thinking “OMG! Does Sthephanie Meyer will come in the shop now? “

Unfortunately we have not had such luck, but even yesterday, in our restaurant a team that missed figrantes wake up early recordings purchases today, yes, the waterfall.

The information we had was that there would saved some outdoor scenes with stuntmen Robert Pattinson and Kristen Stewart. Since we spend the day in Robsten “Isle Esme” filming the expected – and romantic! – Scenes from the honeymoon couple’s protagonist.

When I arrived on site, has already made to see several cars, generators and a strong security scheme. Soon we were approached by a badge with the Rio Movies that told us that the waterfall was too crowded and would not go near it for today. “And what role is this here?” I asked. “We’re filming a commercial.”

Ah, ok. Then explain to us why cars that accompanied the team of “Dawn” in Rio is parked here?

It sounds like a beautiful place, this is a little description of the location from guiadecachoeiras.com (Google Translate version)

Access by dirt road that leaves the height of 160 km from Rio Santos in full the rural area, before the bus shelter titled “Backwoods Taquari”, 20km from the clover Paraty. Climbing up the trail on the hillside to the left of side road that leaves the highway toward the Wilderness, an area where the river descends Taquari a deep throat black rocks, forming the attraction. The waterfall form pools of 15m by 4m, dammed by huge walls of black stones that are reflected in the waters. Irresistible invitation for swimming and diving, especially in summer. Who are not by car can use the bus from Paraty Colitur Creek, which has several times, leaving the road or Angra Paraty.

[Source Capricho, guiadecachoeiras.com]

Category: Breaking Dawn Brazil Set, Breaking Dawn Filming News, Breaking Dawn Isle Esme, Breaking Dawn News, Breaking Dawn Part 1, Breaking of the Dawn, Edward Cullen, Kristen Stewart, Robert Pattinson, Twilight

  • LegHitchThis

    Lol! I’ll have to keep it pg-pg-13 for some time. Lol
    Just until it’s safe again. . -looks left and right-

  • LegHitchThis

    zomg… the distractions might be hella hot!
    Like… kissing near the waterfall. -dies-

  • LegHitchThis

    Oh yeah. And it’s about time Bella and Edward have some play time together. They hardly have any fun!!

  • mafi

    wait… is it just me or is anyone else having some trouble understanding what’s written? seriously… but i laughed at the fact that SM didn’t show up. If she was on the set she would probably have to bleach her eyes after the fade to black scene!

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    *cough* shame…. *cough*

    *jumping around screaming*

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    kinda like the hangover yeah? where they released a separate dvd with a higher rating.
    only it wont be as explicit as the hangover LOL

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    ahaha well said ;)

  • “MY LOVE”-Rob/Edward~TeamV/W

    Yeah. All these time their only fun was “struggling with Vampires”. Now It’s time to play with each other ;)

  • Anonymous

    a lot of pics made by Capricho magazine today of island esme.http://capricho.abril.com.br/blogs/uau/omg-visitamos-a-ilha-esme-e-esta-ficando-linda/If you look at the pic number 6, the clouthes for Robsten on the window. But why so many pillows??? (making a inocent face)

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    AHHHHHHH YESSSSSS!

    we NEED some set photos! :D

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    AHHHHHHH YESSSSSS!

    we NEED some set photos! :D

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    awwww edward <3 waiting for the right girl. only took him 108 years LMAO

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    awwww edward <3 waiting for the right girl. only took him 108 years LMAO

  • twifan4ever

    YAY ON FEATHERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SO HAPPY I CAN’T CONTAIN MYSELF!!!!!!!

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    YES! ahhh i love how the minds on here are ALWAYS in gutterworld!

    god im totally imaging it now. does that fall in the rating of PG13 if its never specified EXACTLY what hes doing? :D

  • TeamIdDoRPatz

    I bit a pillow…or two…that’s not the point!

  • TeamIdDoRPatz

    lol

  • TeamIdDoRPatz

    You are nasty! haha

  • “MY LOVE”-Rob/Edward~TeamV/W

    “So, why exactly did you decide to ruin Esme’s pillows? ” lmao

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    could this be where all the snorkeling and swimming happens? in alices ‘skanty’ bikinis?
    *fingers crossed we get to see that* :D

  • TeamIdDoRPatz

    lol

    squuuueueeeeee!

  • “MY LOVE”-Rob/Edward~TeamV/W

    I’m mostly curious in what Edward will be?! lol.

  • SoffeS

    It’s translated using Google Translate. That’s why it’s hard to understand.

    “OMG! Does Sthephanie Meyer will come in the shop now? “… huh?

    But it’s better than nothing. :)

  • TeamIdDoRPatz

    I know it’s Krisbianish…but I’m kinda excited to see Kristen show off her body….she’s hot =)

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    mmmmm…
    thats a nice picture now LOL

  • Anonymous

    Feathers….Headboards…….Can’t breathe!!! hahah *thud*

  • http://www.fanfiction.net/u/2066799/ snapcrakklepreggo

    OMG that makes me laugh just thinking about!!!! mmmmmm mm! can’t wait to see all the Isle Esme goodness!

  • LegHitchThis

    amen to that!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1558550106 Isabel Alex Nobre

    I really want them to go deeper in the honeymoon :) )))))))
    (On my knees now praying)

  • Sexyponkie
  • http://www.youtube.com/watch?v=IpJVZN5iLkk MegO

    Yes! There is hope for no fade to black scenes!

  • Sexyponkie
  • KL☼ Ami♥W4E♣BD1♂BD2♀Cptvs↑

    Gorgeous!!! This sounds like they’re filming the scenes where Edward wears Bella out so she’s too SLEEPY for sexiness. ♥ And I heard goose feathers were at the house. So it must be the parts with the housekeepers and cleanup, too?

  • Sexyponkie

    why we are not crazy coz we are twihards
    http://www.squidoo.com/twilight-love

  • 30yearoldtwifan

    naaaa but you are def on the right track there lol

  • RileysGirl_TeamBDSetPics!

    haha *blushes* oops :)

  • twifan4ever

    feathers and headboard and rob OH MY!!!!

  • Britt

    Very lol

  • Mullet Mofowski (CF)

    You’re just now figuring this out. hehe LOL

  • I’m_with_the_Vampires♥Jenny♥

    LMAO

  • I’m_with_the_Vampires♥Jenny♥

    LMAO

  • I’m_with_the_Vampires♥Jenny♥

    That explains why Bella faded to black in the books! She couldn’t handle Edward all over her muffin! LOL

  • I’m_with_the_Vampires♥Jenny♥

    I’m willing to pay extra for adult unrated and unedited scenes!

  • Mullet Mofowski (CF)

    ROFLMAO!!!

  • Anonymous

    “I don’t know if I decided anything last night.”
    awwwwwwwwwwwwwww….LOVE this part :D

  • “MY LOVE”-Rob/Edward~TeamV/W

    ikr? It’s my most favorite part.

  • Vasquezmonico

    he is soooo mot cute!!!
    jacob is hotter then him

Breaking Dawn Part 2 Countdown Timer