Breaking Dawn Part 2 Tickets

Brand New Breaking Dawn Footage To Air During “Revenge” on ABC at 10/9c on Wednesday

17 Comments October 17, 2011 by Filed Under: Breaking Dawn TV, Breaking Dawn Video

Revenge ABC Breaking Dawn

This Wednesday, October 19 at 10/9c during ABC’s “Revenge” there will be brand new exclusive footage from The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

No word yet on what exactly we’ll see, but isn’t new footage reason enough to tune in?

UPDATE: You can watch the new Breaking Dawn footage from ABC’s Revenge now!

Category: Breaking Dawn TV, Breaking Dawn Video

  • Tiffmiller

    OMG! I can hardly wait!!! 11-18-11 PLEASE Hurry! :)

  • Anonymous

    oh jeeeeeeeeeeeez I hate these time zones :) )) what time is that in London? :D

  • I<3Headboards

    omg if i watch this it better be their lol

  • ali

    oh yes! i cant wait!

  • http://BreakingDawnMovie.org Will

    Here ya go:
    http://www.wolframalpha.com/input/?i=10pm+est+10%2F19%2F11+in+London

    It’s 3am.

    Pretty sure it is new this season-I’ve never heard of it either!

  • Jared Nothstein

    Everyone should be watching revenge anyways…its an awesome show!

  • Anonymous

    thank you…it’s strange to see the footage of BD in a tv series..i mean, i am used to in in talk shows…but tv series.??? but who cares as long as we get to see more of BD :)

  • D. Martin

    Please someone capture this and post it here.   Please!

  • Anonymous

    I mean dayum, if they show anymore new B/D footage we are gonna see the whole movie….geesh!!! (I’m still gonna watch it)

  • Joe4Jane4eva(hypothetically)

    its wedding footage

  • kerbear585

    i will be DVRing this show just for the BD clip, lol

  • http://twitter.com/SoRandomlyTrue BECullen

    I hope you all post the clip cause I can’t DVR it cause I watch other shows at that time… I’d probably be watching the show to if this weren’t the case… :/

  • Betsycricket

    Guess I will tune in, just saw preview for this.

  • Mary Masen

    Please post it here ASAP!
    I hope they won’t show the dress… not yet….
    Something from the reception or Bella meeting the Denali Coven would be the best<3
    CAN'T WAIT!!!

  • Anonymous

    out of curiosity i decided to watch the pilot last night..ended up watching all 4 episodes till 5:30 AM!!!!! amazing!

  • Jared Nothstein

    yeah you know every year there are new shows and many of them are duds but revenge is a keeper in my book.  Don’t know how the show can be two seasons cuz after she gets her revenge, where can they go with the story.  Anyways, the opening scene won’t be revisited until the 13th episode so im patiently waiting to see what happened with daniel and stuff.

  • AEOkp8334

    I agree I dont know how they will do another season but I keep watching anyway! I keep wondering how things end up going down with Daniel and if she really loves him? And now a bd clip awesome!!

Breaking Dawn Part 2 Countdown Timer